hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیماران صعب العلاج در گلستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند 

در جلسه استاندار گلستان با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت مطرح شد :

بیماران صعب العلاج در گلستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند 

استاندار گلستان با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت دیدار و در این جلسه تاکید شد : بیماران صعب العلاج در گلستان مورد توجه ویژه قرار می گیرند و همان گونه که در سال گذشته بیش از 14.5 میلیارد تومان به این امر تخصیص یافته در سال جاری نیز اعتبارات لازم به این حوزه اختصاص می یابد .

 در جلسه دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان با دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت که روز دوشنبه 10 اردیبهشت برگزار شد، استاندار گلستان خواستار افزایش اعتبار مراکز ترک اعتیاد استان شد و گفت  : در سال 1402 اعتبار بیمه سلامت استان 12.8 میلراد تومان برای این مراکز بوده که این رقم پاسخگوی نیاز ها نبوده  و برای سال جاری پیش بینی اعتبار مورد نیاز 77 میلیارد تومان برای 156 مرکز خصوصی و 12 مرکز دولتی دانشکاهی می شود که امیدواریم همکاری لازم صورت پذیرد .
وی افزود : بسیاری از موضوعات نیازمند تصمیم گیری های استانی است و بی تردید تفویض اختیار به مدیران استانی برای جابجایی برای جابجایی منابع خصوصا" در موارد اضطراری می تواند مفید و تاثیر گذار باشد .
استاندار گلستان یاد آور شد : ضروری است امکانی فراهم شود تا اعتبار مورد نیاز جهت استفاده بیمه شدگان صندوق روستایی و بیمه سلامت ایرانیان از بخش خصوصی اختصاص یابد .
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد : نیاز است اعتبار لازم جهت احداث ساختمان اداره کل در شهرستان گرگان اختصاص یابد و همچنین با اعتباری ویژه برای 2 شهرستان ساختمان خریداری گردد.
وی ادامه داد : خوشبختانه توجه ویژه دولت انقلابی و جهادی سیزدهم به بیمه سلامت زمینه دلگرمی مردم را فراهم آورده است و امیدواریم با افزایش خدمات و بهبود کیفیت خدمات بتوانیم گام های موثری در حوزه بیمه سلامت مردم براریم .
لازم به ذکر است قریب به یک میلیون و 200 هزار نفر در استان گلستان از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد